EVENEMENT ORGANISEREN?
HOE VRAAG IK EEN EVENEMENT AAN?
1. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
2. Maak een klantenprofiel aan
3. Zorg dat je eerst een akkoord hebt over de locatie van je evenement. Als je gemeentelijke infrastructuur wenst te gebruiken, doe je eerst een zaalreservatie via tabblad 'zalen'. Na ontvangst van een reservatiebevestiging ga je over tot een evenementenaanvraag.
4. Klik op de knop “Evenement” – “Evenementenaanvraag” om de aanvraag van je evenement te starten.
4. Kies de het type evenement en met welk klantenprofiel je de aanvraag wil doen
5. Vul de gevraagde gegevens in per tabblad door op “volgende” te klikken.
6. Als je niet over alle nodige informatie beschikt, kan je de aanvraag “opslaan” en later bij het tabblad “Evenement” – “Mijn evenementen” terugvinden om aan te vullen met de correcte informatie.
7. Als alle tabbladen ingevuld zijn, klik op “dossier indienen”.
8. Je krijgt een email van evenementen@gistel.be
9. Je kunt je dossier en de status opvolgen bij “Evenement” – “Mijn evenementen”
HEB JE EEN TERUGKEREND EVENEMENT?
1. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
2. Zorg eerst opnieuw voor reservatie van je eventlocatie. Als je gemeentelijke infrastructuur wenst te gebruiken, doe je eerst een zaalreservatie via tabblad 'zalen'. Na ontvangst van een reservatiebevestiging ga je over tot een evenementenaanvraag.
3. Navigeer naar “Evenement” – “Mijn evenementen”.
4. Filter je evenementen op datum zodat je je terugkerend evenement in de lijst ziet verschijnen.
5. Open het betreffende evenement en klik linksonder op 'kopiëren'.
6. Doorloop de al ingevulde evenementenaanvraag en pas de gevraagde gegevens aan.